Klacht: Vreeken zaden slechte onvriendelijke klantenservice

Ik heb een dure bestelling geplaatst bij Vreeken.nl
Dit omdat de zaden bij Vreeken.nl veel duurder blijken te zijn dan andere zaadleveranciers zoals Van der Wal

Geen idee waarom Vreeken zo duur is, niet vanwege de service in ieder geval want daarvoor moeten ze genomineerd worden met de koude douche…

De leveringen van de bestellingen hebben twee maanden langer geduurd dan ik had verwacht, dat alleen al is schandelijk.

De verzendkosten zijn belachelijk hoor 10 euro

De levering was vervolgens incompleet en bepaalde artikelen niet meer leverbaar die dat nog wel waren ten tijde van mijn bestelling.

Dan heb ik verschillende keren contact moeten zoeken wat niet lukte mijn e-mails kwamen niet aan dan heb ik het hosting bedrijf die de website van Vreeken runnen contact moeten opnemen door de informatie op te vragen via www.sidn.nl

Ook heb ik zijn telefoonnummer moeten opvragen via de kamer van koophandel omdat meneer alleen een fax nummer op zijn website heeft.

Dan heb ik nog drie keer moeten mailen om planten die niet werden geleverd te laten crediteren.

Al met al een waardeloze service en waardeloze kwaliteit.

Vervolgens heb ik nog eens terwijl ik in discussie was een rekening gekregen met een aanmaning van 10 euro extra

Gewoon opdoeken dat bedrijf.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vreeken zaden

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vreeken zaden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ontevredenVreekenzadenklant