Klacht: Voucher vakantieveilingen.

op 04 juli 2017 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Goedeavond.
Ik heb niet zo zeer een klacht. Ik vroeg mij namelijk iets af. In april heb ik een voucher/waardebon gewonnen op vakantieveilingen die ik kon gebruiken op Pabo.nl.
Gister wilde ik die gaan gebruiken, maar bij het afrekenen ging die 50,- euro korting er niet van af? Waaraan zou dit kunnen liggen, want ik krijg wel een melding “kortingscode is al ingevuld”. Als ik wil betalen (voor de verzendkosten) zie ik dat ik alsnog voor de items moet betalen. Hopelijk weet iemand wat ik bedoel.

Alvast bedankt voor de reactie!

Ik zou tevreden zijn als ik gewoon mijn kortingscode kan invoeren en zie dat ik alleen voor de verzendkosten betaal hahah.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 12 juli 2017 om 13:57 geantwoord

Naar aanleiding van deze klacht hebben wij een aantal keer geprobeerd telefonisch contact te krijgen met de auteur van deze klacht. Vandaag heb ik gelukkig de auteur telefonisch kunnen bereiken. Tijdens het gesprek werd duidelijk, dat het probleem met het verzilveren van de voucher inmiddels al was opgelost. De bestelling is verstuurd en is vandaag bezorgd op het opgegeven adres.

Wendy
Webcare Team Pabo

Alle klachten die gemeld zijn door Vicen