Klacht: Voucher bestaat niet

op 06 augustus 2016 over Pabo in de categorie Internetshops - Erotiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via vakantie veilingen een bon voor de pabo gekocht van 50 euro. Nu ik deze wou ingeven bij het verzilveren kreeg ik een balkje met bestaat niet.. terwijl ik de code 2 dagen eerder gekocht had. Ik baal er echt van…..

Gewenste Oplossing:

Wanneer de voucher van 50 euro zo snel mogelijk werkt want ik heb deze zo snel mogelijk nodig voor een verjaardag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pabo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pabo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pabo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pabo

Heeft op 08 augustus 2016 om 09:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Je geeft aan dat de vouchercode een foutmelding geeft. Daarom vragen we je vriendelijk om de 10-cijferige vouchercode aan ons toe sturen via een email naar onlineserviceteam@service.pabo.nl. Dan kunnen wij de code voor je controleren en helpen bij het verzilveren van de voucher.

We wachten je email af.

Met vriendelijke groet,

Monique
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Mirsp