Klacht: Vorken zijn scherp

op 02 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Gisteren 01/09/16 heb ik vorken gekocht bij de Action in Osdorp aan de Ookmeerweg te Amsterdam.
Vandaag 02/09/16 werden de vorken voor het eerst gebruikt tijdens het avondeten.
Na de 1e hap te hebben genomen bleek dat vork heel erg scherp is. De vork heeft me onderlip van binnen en me tong voor een deel opengehaald. Door het bloed wat op me bord lag heb ik me avondeten kunnen weggooien, daarna heb ik gekeken of ze alle 4 scherp waren en inderdaad dat zijn ze alle 4. Mijn vraag is hoe we dit gaan oplossen want heel vrolijk ben ik niet op dit moment….

Ten eerste vind ik dat het bestek beter moet worden gecontroleerd op scherpen randjes ect. voordat ze in de winkels worden verkocht.

Ten 2e wil ik mijn geld terug die ik uitgegeven heb aan de vorken en een soort van tegemoetkoming zoals schadeloos gesteld worden.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Royburg