Klacht: vorderingen van 2006?!

op 14 april 2016 over Intrum Justitia in de categorie Incassobureaus

Mijn schoonouders hebben in december en januari maar liefst 10 rekeningen ontvangen van Intrum Justitia met een totale som van E773,01. Dit zou gaan over meerdere openstaande vorderingen vanaf 11-10-2006 t/m 17-04-2007. Het zou gaan om niet betaalde rekeningen van Tele2. Zij hebben hier nooit eerder bericht van gehad en zijn ook al jaren geen klant meer bij Tele2. In die 10 jaar tijd, is er noch vanuit Tele2, noch vanuit Intrum Justitia ooit eerder bericht geweest. Wij zijn dus geenszins van plan deze rekeningen te voldoen. Daarbij hebben ze de brieven geadresseerd aan mijn schoonmoeder met haar meisjesnaam. Zij heeft NOOIT een abonnement gehad onder haar meisjesnaam!! Alle abonnementen en andere zaken zijn op naam van haar man. En een tweetal brieven zijn zelfs helemaal zonder naam in de aanhef. Dus dit riekt naar oplichting.

Als alle vorderingen worden geseponeerd en alle brieven als niet geschreven kunnen worden beschouwd. Wij zijn geenszins van plan deze (nep)nota's te voldoen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intrum Justitia over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum Justitia in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum Justitia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum Justitia

Heeft op 02 mei 2016 om 12:07 geantwoord