Klacht: Vordering t-mobile

op 17 december 2012 over Intrum in de categorie Incassobureaus

Ik had een kontrakt bij t-mobile van € 5,– voor 100 belminuten. Dit werd ineens verhoogd naar € 7,25, waarna ik keurig schriftelijk per direct heb opgezegd.T-mobile stuurde me zelfs twee maanden later een brief, met de mededeling, dat ik € 7,25 terug zou krijgen.
Vervolgens krijg ik brieven van Intrum Justitia, dat ik nog openstaande rekeningen zou hebben bij t-mobile.
Ik heb ze diverse malen gebeld en geschreven, maar ze blijven brieven sturen met aanmaningen. Ze hebben intussen al acht maal gedreigd om naar de rechter te stappen.
De bedragen in hun aanmaningen veranderen ook telkens, dan weer wat hoger, dan weer wat lager. Al met al betwijfel ik, of Intrum Justitia wel een echt incasso bureau is.

Aan Intrum Justitia sommeren, dat zij t-mobile instrueren om mij van de wanbetalings lijst te halen, en mij een redelijke vergoeding geven, voor al het werk, dat ik voor hun heb moeten doen.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Intrum in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intrum een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intrum

Heeft op 08 januari 2013 om 12:05 geantwoord

Op 8 januari 2013 per e-mail afgehandeld.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Intrum beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door dirkgnodde