Klacht: Vordering Nederlandse Energie Maatschappij

op 10 april 2017 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik kreeg een brief van EDR waarin ze beweren dat de NEM een vordring op mij zou hebben van meer dan 5 jaar geleden. Ze zouden geleverd hebben op mijn oude adres. Dit is echt onmogelijk want ik huurde toen inclusief. ik heb een brief gestuurd dat het niet klopt en dat als hun vinden dat het klopt ze bewijs moeten sturen dit heb ik niet gekregen. Ze vertelde mij dat er ook geen sprake kon zijn van verjaring omdat ik ze mij brieven hadden gestuurd. Dit klopt dus ook niet. Ook zeggen ze dat ik mijn adres had moeten wijzigen bij de NEm. WAAROM ik heb geen diensten/producten van hun dus is het ook niet noodzakelijk om mijn adres door te geven. Ik vindt het een hele kwalijke zaak dat ze na zoveel jaar iets proberen te vorderen wat onterecht is.

Tevreden ben ik als ik een brief krijg waarin staat dat alles berust op een misverstand en dat ze verkeerd bezig zijn geweest.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

3 maanden geleden - Deze klacht is dubbel geregistreerd. Zie referentie nummer 599102. De klacht met referentie nummer 599102 hebben wij reeds afgehandeld. Wij zien deze klacht als opgelost.

Reactie van de melder van de klacht gon68h

3 maanden geleden - Het zou heel goed mogelijk zijn dat de klacht dubbel is geregistreerd dit zou dan komen omdat ik geen enkele reactie heb ontvangen ! En wederom heeft u nergens op gereageerd !! Dus in mijn optiek is er NIETS opgelost en/of behandeld

Alle klachten die gemeld zijn door gon68h