Klacht: Vooruitbetaalde jaarabonnementen COVID-19 lockdown

op 26 mei 2021 over Snow World in de categorie Vrije tijd-besteding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een vooruitbetaalde jaarkaart die liep tot januari ‘21. Door de lockdown en reglementering hierrond is er:
1. Onvoldoende consumptie ervan en,
2. Een te lage vergoeding (Max 30%) op aankoop van een nieuwe jaarkaart die nota bene ingaat op afloopdatum van vorig abonnement. Welke in dit geval een verlies van meer dan 30% betekent.

De vraag via e-mail tot eerlijke vergoeding werd afgewezen.

Gewenste Oplossing:

Een eerlijke tegemoetkoming. Dus geen percentages op nieuwe kaarten met een retroactieve ingangsdatum. Geen horecabonnen en al zeker geen schenking aan de al rijkste man in België (83% aandelen in bezit van M Coucke)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snow World over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben Meulemans