Klacht: Voorschot provisie

op 20 november 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op internationale pakketten rekent UPS bovenop de invoerrechten voorschot provisie (in mijn geval 25% van de invoer rechten).

Volstrekte onzin. Voor een kostenpercentage van 25% betaal ik met plezier handmatig de acceptgiro van de douane.

Ik gebruik UPS nooit meer als ik er een keuze in heb. Afzetters.

0% provisiekosten.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:30 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door mpalokaj