Klacht: Voorrijkosten temperatuur te laag

op 10 december 2015 over Roobol in de categorie Interieurbedrijven

Er word 130 euro voorrijkosten gerekend omdat Roobol de laminaat vloer niet wilde leggen omdat de temperatuur in huis te laag zou zijn. Hun gaven aan dat de woning op “kamertemperatuur” moest zijn. Als dat grietje dat ook even had verteld bij de aankoop van de vloer had ik er wel voor gezorgd dat het huis wat warmer was gestookt. Er word verwezen dat als ik het mapje goed had gelezen ik ervan op de hoogte was, en ja natuurlijk staat dat erin dat om hunzelf in te dekken voor dit soort situaties.
Het was momenteel 14 graden in huis en de garantie zou compleet vervallen als ze de vloer nu zouden gaan leggen. Hiermee niet akkoord gegaan en een nieuwe afspraak gemaakt (3 weken later!) maar wel een rekening opmaken van 130 euro voor voorrijkosten! Te schoftelijk, dit terwijl de website aangeeft 5 of 6 tientjes!

De voorrijkosten laten vervallen en het personeel betere instructies mee laten geven aan de klant of bij nieuwer personeel een ervaren iemand mee laten bespreken.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roobol over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Roobol in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roobol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roobol

Heeft op 28 september 2017 om 09:09 geantwoord

Heeft op 28 september 2017 om 12:42 geantwoord

Wat een belachelijke oplossing!!
Hoe kan zoiets nou vervallen, dat betekend dat jullie klachten niet serieus nemen en gewoon laten verjaren. Neem je verantwoording en vergoed gewoon die €130!

Alle klachten die gemeld zijn door Goudveertje