Klacht: Voorraad aanbiedingen

op 17 december 2012 over EmTe in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam 12 Dec. ijn de winkel om bier te halen wat in de aanbieding was,OP!
Balen, gevraagd in de winkel, nee dus.
De jongeman die mij hielp verwees mij naar de servicebalie om ’n tegoedbon te halen.
Daar aan gekomen kreeg ik te horen dat ik geen bon kreeg omdat het Woensdag was.
Ik spreek mijn ongenoegen uit omdat ik de rest van de week niet in de gelegenheid ben en Zaterdag om 16u. pas kan.
en dat ik dan ook te laat zou zijn, nou dan kreeg ik wél ’n bon.
Jacqueline gaf mij te kennen dat ik de bon niet kreeg omdat ik dan zou kunnen frauderen
Ik nam dat als een belediging op maar zij gaf mij te kennen dat we uitgepraat waren.
Ik snapte er niets meer van als ik elke dag 6 kratten kom halen dan kan dat toch ook?
Vindt dat dit zó echt niet kan vandaar deze klacht

Gewenste Oplossing:

Wil gewoon klantvriendelijk geholpen worden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door EmTe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat EmTe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EmTe

Heeft op 18 december 2012 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant verzocht om contact op te nemen met onze klantenservice via www.emte.nl.

Met vriendelijke groet,
EMTÉ Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door annelies van tilburg