Klacht: ‘Voordelig naar Little Mermaid’

op 13 juli 2012 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat ik via Joop v.d. Ende Theaterprodukties een aanbieding krijg met de mededeling al vanaf 16,75 een kaartje en tweede kaartje GRATIS. Moet je een bepaalde code intikken en dan kan je via See Tickets de kaarten bestellen. Ik dus aanvankelijk twee kaarten intikken (ik denk dat verrekenen ze dan die prijs) maar er werd helemaal niks verrekend, dus ik opnieuw doen en toen 1 kaart intikken (tweede krijg je gratis)en ik moest dus 35 euro afrekenen. Nou, dat valt nog mee denk je dan… Afijn, ik krijg post van See Tickets en zie tot mijn verbazing maar één kaart!!! Ik bellen en krijg te horen dat de korting reeds verrekend wordt met de prijs per kaart! NERGENS staat dit vermeld op hun site!!!! Ze kunnen het wel omzetten naar twee kaarten maar dan moet ik dus 35 euro bijbetalen!!! Ongelooflijk! Ook het feit dat je dus voor die ‘gratis’ kaart nog eens 4,95 reserveringskosten betaald is belachelijk! Anders kan het systeem het niet verwerken… Het moet niet gekker worden! I.p.v. voordelig voor 35 euro naar de Mermaid, kan ik nu dus 35 bij gaan betalen en ben ik 70 euro kwijt!!! En nogmaals, NERGENS staat dit aangegeven!!!!!!! Dat voordelige avondje Mermaid pakt dus wel even héél anders uit dan gedacht! Dank je wel Joop en See Tickets! Eens maar nooit meer online boeken via See Tickets!!!

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn indien men zou erkennen dat deze gang van zaken niet klopt en ik de tweede kaart ECHT gratis zou krijgen en ik dus gewoon 35 zou hoeven te betalen! Tenslotte word ik nu door hun onduidelijkheid op hoge kosten gejaagd!!!

Ik ben inmiddels gebeld door See Tickets en zij hebben contact opgenomen met Joop v.d. Ende Produkties om dit in het vervolg anders te doen.... ECHT OPGELOST IS MIJN KLACHT NIET, want ik moet nog steeds gewoon die 70 euro betalen! Ten onrechte vind ik zelf, maar goed het zij zo.... Wat zij zeggen over het feit dat het de aktieprijs is die vermeld staat, is wat mij betreft niet relevant, want nog steeds staat NERGENS vermeld dat je dus gewoon twee kaarten moet bestellen en dan ook nog eens twee maal de 4,95 administratiekosten moet betalen!!! Je gaat er toch vanuit dat als er staat één kaart gratis bij iedere bestelde kaart, dat dat ook gewoon zo is ongeacht of de aktie prijs vermeld staat of de reguliere prijs!!! A: je weet niet of de aktie prijs of de reguliere prijs vermeld staat, want ook dit is totaal niet duidelijk aangegeven!!! En B: de aktie is: ÉÉN KAART KOPEN, ÉÉN KAART GRATIS... Het klopt gewoon van geen kant en dat smiley poppetje mag van mij dus weg; wat mij betreft nog steeds: eens maar nooit meer en wees allen gewaarschuwd voor deze grove misleiding!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eventim een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eventim

Heeft op 13 juli 2012 om 14:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

mevrouw gebeld en een en ander uitgelegd. De actie en de bijbehorende prijzen kloppen, en zijn juist berekend. Het is erg vervelend dat er een misverstand is geweest over wat de reguliere prijs is, en wat de actieprijs is. Wij hebben dit teruggekoppeld aan de producent, met het verzoek dit duidelijk te vermelden. Ook de vanafprijs is correct. Deze rang was op de gewenste datum echter niet meer beschikbaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Eventim beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Boos