Klacht: Voordelengids.eu – administratieve fouten die leiden tot extra kosten – onprofessioneel

op 14 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Naar aanleiding van de voordelenpas die op 18.06.2013 werd aangeboden door een (verkoper?) op straat heb ik getracht schriftelijk het contract binnen de toegelaten termijn op te schorten.

Bij deze wil ik benadrukken dat de annulering van het betreffende contract schriftelijk werd overgedragen aan voordelengids.eu. binnen de toegelaten tijdstermijn van 7 werkdagen.

Echter vandaag 14.01.2014 (7 maanden later) werd ik gecontacteerd door Credifixx ten aanzien van een achterstallige betaling van €106,65. Ik neem aan dat het verschil van €26,70 toe te wijten is aan kosten voor deze “achterstallige betaling”. (contract werd al schriftelijk opgeschort binnen toegelaten termijn zoals bovenstaand vermeld)

Hierbij wil ik benadrukken dat ik nooit een aangetekend schrijven in ontvangst heb mogen nemen in verband met de aanmaning voor de som van €79,95. Bovendien werd ik ook vandaag (14.01.2014) gecontacteerd door Mevrouw Yasmine Vandervoort die onterecht de e-mails heeft ontvangen die voor mij waren bestemd in verband met deze betalingsherinnering. Na uitklaring blijkt dat deze herinneringen werden verstuurd naar yasmine_vdv@hotmail.com in plaats van yasmine-vdv@hotmail.com.

Ik begrijp dat bovenstaande feiten een opeenvolging van administratieve fouten is en vind het niet acceptabel de extra toeslag te moeten vergoeden vanwege bovenvermelde fouten gemaakt door de aanbieder.

ondanks het feit dat het contract schriftelijk binnen de toegelaten termijn van 7 werkdagen werd opgeschort vind ik het acceptabel dat enkel de extra toeslag vanwege de administratieve fouten zou worden ontzegt.
Al zou de meest faire oplossing een gehele ontzegging van de kosten zijn voor deze specifieke case.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

voordelengids

Heeft op 08 juli 2014 om 16:21 geantwoord

De klacht is afgesloten.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door yasminevdv