Klacht: voordelen gids

op 03 maart 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

jullie stuurden me een mailtje om beoordeling…
Vond het vreemd even ervoor begon credifixx terug dreigende brieven te schrijven naar aanleiding van klacht hiervoor gemeld en als opgelost doorgegeven, alsook door Voordelen gids zelf !!!

Ik laat je hierop mijn antwoord weten !!!

Heer,
Mevrouw,

Jullie zouden moeten kunnen natrekken ook daar gesprekken werden opgenomen, toen ik jullie het verloop melde alsook de uitslag ervan!!
Dat jullie het verloop verder als behandeld werd beschouwt alsook de afhandeling hiervan
>>Dat voordelengids het als opgelost aanvaarde !!! ( in het rood gemarkeerd van hun schrijven naar klachten.NL

Nu schrok ik wel toen mijn dochter Nathalie me belde er weer een brief was toegekomen van jullie en voordelen gids !!
Houd het dan nooit op???

Gelieve hierbij de betreffende mails te vinden, en na te kijken waar de fout ligt en is bij voordelengids !!

Mvg
Jaak Baeyaert

>>Deze brief werd gezonden naar ‘’ klachten.NL ‘’
Zoals je kan opmerken ook bij hun mail ze mij hebben gezonden, wanneer ze het in behandeling namen ook samen naar voordelengids toe !!

Mijn dochter, heeft o een beurs van babykleding ook zo een formulier ondertekend, .. Haar rekening nummer was informatief, naar de uitleg toe! Deze verkoopster heeft wel degelijk toen dat formulier niet ondertekend,..!! Dat zou op het kantoor gebeuren, als ze de pasjes zouden doorzenden… Deze zijn weldegelijk toegekomen …met twee hotelbonnen, en twee mini cruises. Deze heeft nog steeds in bezit alsook het blad waar de kaarten nog steeds aanhangen …. Maar vond, of merkte niet een of ander kontrakt op verder!!!! Zodanig ze niet eens kon kontakteren om dit op te zeggen met nummer. Na herhaalde pogingen( wat ook steeds kosten werden, ben ik de papa van Nathalie toch eens binnen geraakt op hun nummer >> 032056390 Dee persoon >>genaamd Kim ging het nodige doen om dit heuvel te verwerken , en in orde te maken, zodanig het kontrakt afgesloten is !! Tot grote verbazing kregen we niet van voordelengids een schrijven, maar wel van credifixx incasso Nu vonden ze blijkbaar wel een kontrakt nummer ??? Waar we herhaaldelijk om vroegen!!! Daarop gevolgd door nog een schrijven van credifixx incasso met de laatst kans …??? Hebben het banknummer laten blokkeren van voordelen gids op haar rekening nummer,
Beschrijf de door u gewenste oplossing
Zou graag hebben dat de naam van mijn dochter Nathalie verwijderd word bij credifixx incasso!! Alsook een schrijven of mail, dat deze spijtige zaak is behanded en afgehandeld is, Afgesloten !! Met vriendelijke groeten Jaak

Date: Fri, 6 Feb 2015 11:36:19 +0100
To: nathalie.baeyaert@hotmail.com
Subject: Automatische incasso mislukt
From: info@voordelengids.eu

Leiderdorp, 06-02-2015

Betreft: Automatische incasso mislukt

Gefeliciteerd met de aanvraag van uw Voordelenpassen.
U heeft gekozen voor een betaling middels automatische incasso.

Helaas hebben wij het verschuldigde bedrag van € 79,95 niet van uw bankrekening kunnen incasseren, wij verzoeken u vriendelijk het bedrag van € 79,95 alsnog binnen 7 dagen te betalen via onderstaande link.

Wanneer u deze link niet kunt openen, kunt u het handmatig overmaken naar een van de onderstaande rekening nummers,
NL81ABNA0485085917
BE43001642801801

Team Voordelengids.eu

Was reeds tevreden naar jullie schrijven vorig jaar !!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

Bericht van voordelengids

1 jaar geleden - Beste heer, Het spijt mij maar ik kan helaas niet helemaal wijs worden uit uw verhaal. Zou u mij uw klacht kunnen mailen naar info@voordelengids.nl? Het gene wat ik nu kan zien is dat uw dochter is lid geworden in februari 2014 en wij een annulering hebben ontvangen in mei 2015. De betaling van februari 2015 staat nu nog open en is de laatste betaling die gedaan hoeft te worden. Alvast bedankt en met vriendelijke groet, Team Voordelengids

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 14:06 geantwoord

Beste heer,

Na herhaaldelijk verzoek om even naar ons te mailen of te reageren op bovenstaand bericht hebben wij nog steeds niets van u gehoord.
We willen u hierbij doorgeven dat mocht u willen reageren u dit nog kunt doen naar het onderstaand emailadres:
info@voordelengids.nl.

Vertrouwende u voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Jaak en Nathalie