Klacht: Voordeelpas geeft niet de gewenste korting

op 20 september 2017 over Ouders van Nu in de categorie Magazines

Een aantal weken nadat ik was bevallen kreeg ik telefoon van de ouders van nu. Met de vraag of ik een abonnement wilde op hun tijdschrif. Vriendelijk heb ik bedankt en toen kreeg ik het aanbod voor de ouders van nu voordeelpas. Handig leek me dit want de medewerker kon me nadat ik eigenlijk al bedankt had ervoor vertellen dat je er korting mee kreeg bij Bol.com, Hema en Zalando. Juist de drie winkels waar ik veel koop. Al snel kwam ik erachter dat je alleen maar korting krijgt bij een bepaald bedrag (nogal hoog 85€ bij Zalando) of alleen bij bepaalde producten (bol.com). Als consument voel ik me opgelicht. Omdat ik dit nog uitvoerig heb gevraagd of de korting altijd geld?! Na meerdere malen met de klantenservice te hebben gebeld, kreeg ik eindelijke een hele vriendelijke mevrouw eraan die meteen mijn abonnement stop heeft gezet. Maar de € 12.95 wat het mij gekost heeft had ik beter op straat kunnen gooien. Want heb er niets aan gehad. Jammer! Want het leek een leuk en handig pasje.

Als ik mijn bedrag van €12,95 teruggestort krijg. Aangezien ik nu een maand lid ben en nog nooit van enige vorm van korting gebruik heb kunnen maken.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ouders van Nu

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ouders van Nu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Scheijen82