Klacht: Voordeel pas

op 31 januari 2014 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik ben vorige week aangesproken bij het winkelcentrum de oosterhof met de vraag of ik interesse had in een voordelenpas. Ik heb duidelijk meer dan 5 keer gevraagd of er niet meer kosten aan verbonden waren dan de 6 euro waar de jongen over sprak. Hij zei dat niet zo was. Echter is er afgelopen donderdag 30 januari 2014 een bedrag van €79,95 afgeschreven. Dit snap ik niet omdat de jongen tegen mij gezegd had dat er geen extra kosten verbonden waren, ook niet voor de passen of wat dan ook. Ik vind het daarom niet kunnen dat er toch een groot bedrag is afgeschreven. Ook vind ik het niet normaal dat als er vermeld staat op de site dat er gebeld kan worden, ik dit doe, en er gewoon niet wordt opgenomen, ook wordt er niet gereageerd op mijn e-mails.
Ik eis hierbij mij €79,95 terug wegens dwaling omdat als ik dit had geweten ik deze pas niet had aangeschaft.

Groet,
Eline de jong

Mijn bedrag van €79,95 terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 15 juli 2014 om 12:45 geantwoord