Klacht: Voor niks gewacht op bezorging

Age47 op 16 maart 2018 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Men zou tussen 15 en 19 uur mijn bestelling komen bezorgen. Volgens track and trace zou men tussen 15 en 17 uur komen.

Om 19 uur nog steeds geen bezorger, dus gebeld. Duur telefoonnummer, lang moeten wachten voor ik medewerker kreeg te spreken, daarna weer lang moeten wachten terwijl medewerker op zoek ging naar mijn bestelling (of voor het bedenken van een smoes).

Kreeg te horen:
1. Mijn bestelling zat niet in bezorging wegens schade. Ik kon dus ook niet een nieuwe bezorgafspraak maken. Miraculeus kon dat later op de avond wel. Gaat men de beschadigde spullen leveren?

2. Er was storing bij de track and trace.

3. Er was een technisch probleem met de email waardoor men mij niet op de hoogte kon brengen.

De telefoon zal ook wel niet gewerkt hebben, want ze hebben me ook telefonisch niet op de hoogte gesteld.

Kreeg dus later op de avond een mail getiteld “bezorging gemist “. Ik heb niks gemist er is niet bezorgd. Nu met een nieuwe reden: overmacht…..

Waardeloos bedrijf. Begrijp niet dat grote bedrijven daar zaken mee doen.

Ik wil mijn bestelde, onbeschadigde producten, via een goede nette bezorgdienst ontvangen op een moment die mij uitkomt.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 27 maart 2018 om 09:59 geantwoord

Geachte mevrouw Postma,

Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak. We hebben dit voor u nagekeken en zien dat er sprake was van drie orders. Normaal gesproken zouden drie orders als drie colli's worden samengevoegd in één order echter dit is niet gebeurd en dit heeft voor de nodige verwarring gezorgd. Om die reden was het niet mogelijk u op de hoogte te stellen per e-mail omdat het niet alle orders zou bevatten. U heeft gelijk dat ze u hiervan telefonisch op de hoogte hadden kunnen stellen. Ook hiervoor onze excuses! De mail die u uiteindelijk ontvangen had was een automatisch verstuurde mail. Bepaalde leveranciers hebben maar beperkte mogelijkheden qua hoeveelheid leveringen voordat de order automatisch retour gaat. Om u hiervan te behoeden is er gekozen voor de afmeldstatus 'overmacht'. Niet om u ervan te beschuldigen dat u niet thuis was maar puur zodat het nogmaals kon worden aangeboden ter transport. Desondanks begrijpen we de verwarring en de frustratie hierin.

Vervolgens is er contact geweest met de leverancier waarna er een nieuwe afspraak is ingepland voor 20-03-2018. We hopen dan ook dat de afspraak naar wens is geweest.

Nogmaals onze oprechte excuses voor de ontstane situatie, we hopen u in de toekomst onze verbeteringen te kunnen bewijzen!

Team WeCare Dynalogic

Age47

Heeft op 29 maart 2018 om 23:23 geantwoord

Dit verhaal slaat nergens op. Er werd gemeld dat de artikelen beschadigd waren en daarom niet meegenomen in bezorging. Onmogelijk om enige schade te constateren omdat de artikelen in dozen waren verpakt en in die dozen ook nog eens volledig ingepakt zaten. Daarna kwam de melding overmacht. Nu een verhaal over colli. Ze liegen maar wat. En waar komt het vandaan dat ik dacht dat ze hadden gemeld dat ik niet thuis was? Een zeer onbetrouwbaar bedrijf dat maar een eigen waarheid bedenkt om hun zeer slechte klantenservice en dienstverlening te verdoezelen.

Alle klachten die gemeld zijn door