Mijn Klacht:
Men zou tussen 15 en 19 uur mijn bestelling komen bezorgen. Volgens track and trace zou men tussen 15 en 17 uur komen.
Om 19 uur nog steeds geen bezorger, dus gebeld. Duur telefoonnummer, lang moeten wachten voor ik medewerker kreeg te spreken, daarna weer lang moeten wachten terwijl medewerker op zoek ging naar mijn bestelling (of voor het bedenken van een smoes).
Kreeg te horen:
1. Mijn bestelling zat niet in bezorging wegens schade. Ik kon dus ook niet een nieuwe bezorgafspraak maken. Miraculeus kon dat later op de avond wel. Gaat men de beschadigde spullen leveren?
2. Er was storing bij de track and trace.
3. Er was een technisch probleem met de email waardoor men mij niet op de hoogte kon brengen.
De telefoon zal ook wel niet gewerkt hebben, want ze hebben me ook telefonisch niet op de hoogte gesteld.
Kreeg dus later op de avond een mail getiteld “bezorging gemist “. Ik heb niks gemist er is niet bezorgd. Nu met een nieuwe reden: overmacht…..
Waardeloos bedrijf. Begrijp niet dat grote bedrijven daar zaken mee doen.
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn bestelde, onbeschadigde producten, via een goede nette bezorgdienst ontvangen op een moment die mij uitkomt.
