Mijn Klacht:
Ik heb iets besteld bij lucardi voor negen uur en we hebben dag erna niks binnen gekregen toewel ze het tussen 2 en 6 zouden leveren
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn als het binnen zou zijn optijd
melissa brom op 01 december 2014 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Beste Melissa, Heel vervelend dat u voor niets op uw pakket heeft gewacht. Helaas is dit pakket pas op 27-11 aan ons overgedragen. Daardoor konden we niet eerder dan 28-11 de eerste afleverpoging doen. Ik zie dat u het pakket...
Een klant heeft een bestelling geplaatst bij Lucardi met de verwachting dat deze de volgende dag tussen 2 en 6 uur geleverd zou worden, maar ontving niets. De klacht is inmiddels opgelost.
Ik heb iets besteld bij lucardi voor negen uur en we hebben dag erna niks binnen gekregen toewel ze het tussen 2 en 6 zouden leveren
Ik zou tevreden zijn als het binnen zou zijn optijd
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 01 december 2014 om 16:49 geantwoord
Beste Melissa,
Heel vervelend dat u voor niets op uw pakket heeft gewacht. Helaas is dit pakket pas op 27-11 aan ons overgedragen. Daardoor konden we niet eerder dan 28-11 de eerste afleverpoging doen. Ik zie dat u het pakket inmiddels hebt ontvangen.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Suzanne
Tip van onze consumentenexpert
Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.
Bron: ConsuWijzer / ACM