Klacht: Voor de gek gehouden en zit nu met kosten

op 05 juli 2017 over inhoofdzaak in de categorie Adviesbureau

. Stelde zich even later voor als medewerker van de Kamer van Koophandel, te komen voor bemiddeling van collectieve energie.zij vertelde en bevestigde meermalen dat Inhoofdzaak een nieuw opgericht onderdeel was van de KvKNogmaals bevestigde zij slechts te bemiddelen en dat zij van de KvK was. Zij vertelde dat de uitgekozen leverancier ( in dit geval was dat TotalGas Power) ons de definitieve tarieven, alg voorwaarden, contract zou toesturen en dat dan de 14 dagen bedenktijd ingingen zodat wij het konden vergelijken met onze huidige leverancier. De tarieven etc hebben wij nooit ontvangen , werd gebeld door Inhoofdzaak en duidelijke gemaakt dat ik hier niet van gediend was omdat ik niks ontving, en mevrouw die zogenaamd 24/7 bereikbaar was niet meer te bereiken was en ik dit niet wilde. Mevrouw zou terug Belle en mail sturen niet gebeurd. Tot me grote schrik ontvang ik van Essent een opzegging. Terwijl ik nooit bij Total getekend heb. Nu sturen zowel Inhoofdzaak als Total gas Power ons rekeningen die de 2000 euro overschrijden.
Praktijken zijn bekend bij de KvK die hier inmiddels voor op de site waarschuwd
Wees gewaarschuwd en houd je deur dicht!
Wordt hier zo moedeloos van. Geen energie meer en zit met kosten die boven me nek schieten. Ik zelf had getekend voor bemiddeling om te kijken voor goedkoper energie en niet contract, ten spotte ben ik geen ondernemer en is dit ons privé adres wat ons niet was verteld is dat je er 5 jaar aan vast zit en dat kan niet als particulier aan een zakelijke contract. Wil dit zo snel mogelijk opgelost hebben gekke is lees overal precies de zelfde werkwijze bij mensen. Ga hier ook aangifte van doen. Want viel me belazerd aan de deur de helft is allemaal weg gekaten en mooier gemaakt dan het is zogenaamd geheel vrijblijvend.

Wanneer zij alles intrekken inclusief kosten want betaal helemaal niks. Ten slottwn zit ik nog een jaar vaar aan me huidige leverancier Essent had ik ook aangegeven maar ze zeide mooi dat lossen wij allemaal op.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over inhoofdzaak

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over inhoofdzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Niemand08