Klacht: Voor de 2e keer kapotte bank

op 17 oktober 2016 over Chateau d Ax in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar, maart 2015 (levering juli 2015), een dure bank gekocht bij Chateau d’Ax. Ik was blij, met de nadruk op was.
In december was er iets afgebroken, losgeschoten in de bank. Reparateur erbij gehad die het hersteld heeft.
Nu nog geen jaar later weer. Andere plek.
Bij een bank van 3000 euro mag zoiets niet gebeuren!
De klantenservice geschreven. Zij zouden dit doorspelen naar de leverancier. Daar heb ik niks aan.
Ten eerste is het wat mij betreft geen spelletje.
Ten tweede is een leverancier iemand die levert en niet fabriceert of repareert.
In ieder geval zouden ze binnen 14 dagen contact opnemen. Die zijn inmiddels verstreken en heeft zich niemand gemeld.
Ik ben boos, erg boos. Mijn humeur heeft het kookpunt bereikt. Ik ben het zat. Ik had dit niet verwacht, maar koop niet meer bij hen.

Gewenste Oplossing:

Geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Chateau d Ax over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Yssel