Klacht: VOLLEDIGE BESCHERMING VERZEKERING RYANAIR

JOHNNY EN MARINA op 20 september 2021 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben via RYANAIR een volledige beschermingsverzekering genomen voor een huurwagen in ALICANTE. Bij het ophalen vd wagen nemen ze (CENTAURO verhuurdienst) 1050€ van je rekening. Tijdens het verblijf is er een barstje in de voorruit van de wagen gekomen. Centauro heeft ons hiervoor 630€ aangerekend voor een voorruit van een FIAT 500. We moesten de centen terug verhalen bij RYANAIR.
Ik heb sinds JUNI 2021 al verschillende mails gedaan naar RYANAIR . Krijg telkens een dossierrefnr maar verder niets. Sinds weken horen we niets. Chatbox is zeer onbeleefd. Klantendiensten zijn niet te bereiken.
WIE KAN ONS HELPEN ?

Gewenste Oplossing:

Dat er een vergoeding betaald wordt voor de 630€ die ze van ons hebben genomen. We hebben hiervoor een verzekering volledige bescherming betaald aan RYANAIR.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JOHNNY EN MARINA