Klacht: VOLLEDIGE BESCHERMING VERZEKERING RYANAIR

JOHNNY EN MARINA op 20 september 2021 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

We hebben via RYANAIR een volledige beschermingsverzekering genomen voor een huurwagen in ALICANTE. Bij het ophalen vd wagen nemen ze (CENTAURO verhuurdienst) 1050€ van je rekening. Tijdens het verblijf is er een barstje in de voorruit van de wagen gekomen. Centauro heeft ons hiervoor 630€ aangerekend voor een voorruit van een FIAT 500. We moesten de centen terug verhalen bij RYANAIR.
Ik heb sinds JUNI 2021 al verschillende mails gedaan naar RYANAIR . Krijg telkens een dossierrefnr maar verder niets. Sinds weken horen we niets. Chatbox is zeer onbeleefd. Klantendiensten zijn niet te bereiken.
WIE KAN ONS HELPEN ?

Dat er een vergoeding betaald wordt voor de 630€ die ze van ons hebben genomen. We hebben hiervoor een verzekering volledige bescherming betaald aan RYANAIR.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JOHNNY EN MARINA