Klacht: Voldoet niet aan zijn bedrijf concept

op 15 juni 2021 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Na een lange reis uit het zuiden wou ik snel iets eten bij BK. Na 40 minuten in de drive te staan kregen wij te horen dat de pin het niet deed. Er was weinig beweging in de rij (ondertussen had de KFC al 10 klanten geholpen). Vervolgens naar binnen gegaan om dit te melden en een bestelling willen doen. De reactie van de medewerkers hoort in de dierentuin thuis want de aapjes in de dierentuin zouden nog eerder je burger kunnen maken. (Er was niemand die je fatsoenlijk kon aanspreken) ik ben daarom ook met een lege maag naar huis gegaan. Ik heb hier over bij BK een klacht ingevuld en er word weinig mee gedaan. Nu snap ik waar de BK werknemer het van heeft. BK/fastfood keten zou zich moeten schamen als ze niet na 30 minuten iets kunnen serveren zonder een uitleg. Omdat dit franchise bedrijven zijn is er ook moeilijk wat aan te doen want het hoofdkantoor is nergens te vinden voor een reactie. Ik was een tevreden klant die omreed voor de BK I.p.v. Mac of KFC.

Als een fastfood keten een goeie en “snelle” service geeft ben ik tevreden. Ook “kwaliteit” voedsel. In iedergeval binnen 30 min een patatje zou dr standaard moeten zijn.. er is ook geen normale klachten procedure waardoor een franchisenemer van BK word gecontroleerd op de standaard van BK of fastfood keten. Er moet veel gebeuren voordat ik weer tevreden ben met BK en dit zijn de normale standaarden van een fastfood keten. BK kan aan meerdere factoren werken zoals Snelheid, “goed” eten, communicatie, klantvriendelijkheid ( je bent toch als klant the King?), klachten procedure, management. Laat mij de mysterie guest worden en deze locatie zou opnieuw opgebouwd moeten worden als fastfood keten..

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daan-i