Klacht: Voedselvergiftiging Schiphol vertrek

op 18 september 2018 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

14 september vliegen naar Kreta voor deze vlucht nog een longchiken gegeten met friet.het smaakte al niet . Patat was oud en broodje vreemde smaak. En dat voor 16 euro 2 menu’s. Tijdens de vlucht sloeg het noodlot toe. Misselijk zo ziek dat ik zelfs mijn armen niet kon bewegen . dokter er bij geroepen Transavia wilde zelfs een noodlanding maken.. zo erg was ik er aan toe. De hulp die Transavia inclusief de opgeroepen verpleegkundige mij hebben gegeven top. Weer een beetje opgeknapt toch zelfstandig uit het vliegtuig gekomen. Daarna in het hotel doodziek alles kwam er uit tot ik gisteren ook weer mijn behoefte kon doen .. deze was groen.. toen ging bij mij het licht branden.. voedselvergiftiging. Na vanacht voor het eerst weer te hebben geslapen dacht ik ik kijk of dit probleem bekend is . en tot mijn grote verbazing is dit een dag eerder ook al door iemand gemeld. Burgerking Schiphol heeft met mijn leven gespeeld. Zulk slecht voedsel geven achter de douane. Mensen die een vlucht gaan maken. Na deze verschrikkelijke vlucht mijn bedorven vakantie. Wat gaan jullie hier aan doen.
Deze melding moet ook gezien worden door Schiphol … Ook hun kunnen en mogen dit niet goedkeuren.

Mijn vakantie wordt vergoed en de voedsel en warenwet een goede controle gaat uitvoeren. Het spelen met levens voor een vlucht neemt meer risico mee dan op de grond

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Van Gulden