Klacht: Voedselvergiftiging

op 27 april 2016 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Op Maandag 25 April was ik in de middag gaan eten bij de Burger King. In de avond heb ik gewoon thuis gegeten, zoals elke dag. De volgende dag in de nacht begon ik met overgeven. Ik heb in totaal meer dan 15 keer overgegeven. Ik heb heel de nacht niet kunnen slapen, tijdens het overgeven had ik hele erge buikpijn. Vroeg in de ochtend ben ik naar de huisarts gegaan, die mij doorstuurde naar de spoedeisende hulp. Ik ging dood van de pijn in mijn buik. Had nog nooit zoiets eerder meegemaakt. In het ziekenhuis is er bloed afgenomen, waaruit bleek dat ik een voedselvergiftiging had. Doordat ik een Infuus kreeg in het ziekenhuis, ging het wat beter met me. Geen Burger King meer voor mij! Op de doorverwijsbrief van de huisarts staat vermeld dat ik Burger King heb gegeten, als bewijs!

Ik ben tevreden als ik een schadevergoeding krijg van €50.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Burger King

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djmsk