Klacht: Vlucht gemist door verkeerde informatie

Sarah Stoop op 21 december 2021 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Geachte ryanair
Wij, Sarah lucia stoop martinez, franciscus dingeman Stoop en donnie de Rot willen hierbij een klacht in dienen en eisen ons geld terug. Wij hadden bij jullie een vlucht geboekt van Eindhoven naar Rome 20 december vlucht nummer FR9616. Volgens de actuele en updated informatie die op de side Eindhoven aerport staat, werd ons ingelicht dat 1 van de reisdocumenten een negatieve test moesten laten zien die geldig moest zijn binnen 24 uur voor vertrek(departed) . Die hadden wij alle 3 ook.!!! Bij de check in was er geen probleem en ook bij de controlen niet. Maar 5 min voor vertrek kwam er een medewerkster van het vliegveld en zei vroeg voor de papieren. Die hebben we laten zien. Zei vertelde ons dat we niet aan boord mochten, omdat onze test 24 uur geldig moest zijn bij aan komst, en dat was de test niet.
Waarom geven jullie en de Eindhoven aerport andere informatie door en in de praktijk is het anders??? Door jullie foute informatie hebben wij onze vluchten gemist en zijn wij geld kwijtgeraakt (ook hotels en attracties geboekt) wij eisen ons geld terug van vlucht Eindhoven Rome Fiumicino FR9616 en de vlucht Rome naar Amsterdam op 23 december terug! Ik eis een snel antwoord
B. V. D Sarah lucia stoop, franciscus dingeman Stoop en donnie de Rot.

Een antwoord van ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sarah Stoop