Klacht: Vlucht geanuleerd

op 15 mei 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Geachte ik had op 24 april normaal moeten vertrekken vanuit BKK naar BRU. Maar de vlucht is geanuleerd geweest door Emirates .op net had ik gelezen dat Emirates een open ticket ging geven wat verplicht is binnen de 7 dagen zelfs,wat ik nu deze morgen op BVN gezien heb . Ik had het vlieg ticket gekocht bij Schiphol Tickets .en moest via deze dus probeten op iets te regelen maar na meerdere e mails ,en steeds geen antwoord .
..ben ik zo als velen erg ontevreden .ik heb nu reeds nieuwe vlucht geboekt met KLM .Maar schiphol laat mij gewoon aan mijn lot over ! Ik wil graag weten waar ik met deze klacht heen kan want ik eis waar ik recht op heb . Naar volgens ik op de zender BVN heb gehoord ,en dat je zelfs vergoeding kan krijgen …
Graag een antwoord van jullie te wege .
Met de meeste hoogachting.
Gerd Acke.

Ik zou tevreden zijn als ik een open ticket terug krijg van onpeperkte duur zo dat ik later mijn verlies van 700 Eu op een of andere mannier wat terug heb ..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Acke Gerd