Klacht: vlooienband kat niet goed

op 14 juli 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Onze kat had last van vlooien. Hier heeft hij druppels voor gehad en gelijk maar een vlooienband bij action gehaald. Kat begon een paar dagen na omdoen van de band raar te doen, hij gedroeg zich ziek en werd zeer snel dun, wankelde soms ook. Naar de dierenarts geweest en toen zij hoorde dat de band van action komt zei ze gelijk al dat die band vaker problemen veroorzaakt, er zijn al meer mensen met hun doet geweest. De kat had koorts als reactie op de te heftige stoffen in de band. Gezien dit dus vaker voorkomt is deze band niet goed.

De banden kunnen betert niet verkocht worden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sharing