Klacht: vloer beschadigd bij levering vriezer

op 22 september 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dynalogic heeft maandag 19 sept een vriezer bij mij bezorgd. Ze hebben toen ook de oude vriezer weggehaald. Daarbij is mijn laminaat vloer beschadigd geraak.
Ik heb de schade gemeld, maar Dynalogic wil hem niet in behandeling nemen omdat de koerier zegt dat hij de schade niet herkent. Onacceptabel dat mijn klacht niet eens in behandeling wordt genomen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik gecompenseerd word voor de ontstane schade

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 september 2016 om 16:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Helder,

Bedankt voor uw bericht.

Allereerst onze excuses voor het ongemak. Ik heb uw klacht besproken met de betreffende afdeling en zij hebben uw klacht in behandeling. Mijn collega's zullen wederom contact met u opnemen over de verdere afhandeling.

Met vriendelijke groet | kind regards,
Amber - WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door modron20