Klacht: Vliegtuig lawaai stijgende vliegtuigen

op 09 mei 2017 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Het laatste jaar hebben we in het kerkdorp Boskant, Gem. Sint-Oedenrode, steeds méér geluidsoverlast van vertrekkende vliegtuigen af Eindhoven airport.
Ik snap nog steeds niet waarom deze vliegtuigen precies boven het centrum van kerkdorp Boskant moeten vliegen terwijl er zoveel landelijke niet bebouwde ruimte omheen ligt! Het lijkt wel of het met opzet mensen pesten is.
Mijn/ons woonplezier wordt er zodanig door aangepast dat ik voornemens ben een actie groep gelijkgestemden bijeen ga trommelen.
Heden is het voort zo dat er gemiddeld elke 15 minuten een herrieschopper overvliegt. Ook zijn er periodes dat er wel drie vliegtuigen in 15 minuten overkomen.Ik/we zijn het spúúgzat.
Als dit niet snel veranderd dan volgt er actie!

Ik kan er mee leven dat er per dag enkele vliegtuigen overkomen maar de laatste tijd wordt het echt te gek! Hou a.u.b. rekening met de mensen beneden op de grond.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. van der Schoot