Klacht: Vliegticket geboekt naar al hoceima blijkt naar Nador en vandaar een busrei!

op 13 januari 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Geachte mevrouw meneer,

Ik ben erg ontevreden over mijn ticket die ik heb geboekt naar al hoceima. Ik heb gister voor mijn gezin en mijn ouders tickets geboekt naar al hoceima. Op jullie site staat van Amsterdam naar al hoceima en zonder tussenstop. Dit was erg belangrijk voor mij aangezien ik met 3 kinderen op vakantie ga. Wat blijkt nu dat de vliegtuig naar Nador gaat en vandaar moet ik met de bus naar al hoceima reizen. Dit is voor mijn natuurlijk een hele teleurstelling! Ik vlieg met een kleintje van 1 jaar. Dit is dus verre van ideaal. Ik heb contact opgenomen met nuhr en gevraagd of ze een oplossing hadden voor me.precies de zelfde ticket was daar naar Nador voor 150 euro. Ik vroeg het verschil terug zodat ik de reis alleen tot Nador ging maken en vandaar beter worden opgehaald door familie. Dit wilde ze niet. Ik vind dit niet kunnen omdat ik eigenlijk al mijn geld terug wilde eisen ik dacht ik ga niet a te moeilijk doen en vraag het verschil gewoon terug. Want de fout zit in jullie site! Er moest daar aangegeven worden dat de reis verder word gemaakt met een busreis! Dus 1 stop.
Ik heb gekeken bij de site van corendon en daar staat met dikke rode letters onder de vlucht dat de reis van Nador naar hoceima met de bus word gedaan. Als ik het over die busreis wist dan had ik de vlucht niet geboekt met 3 kinderen en ouders die op leeftijd zijn.

Hallo,

Als ik heel mild ben dan wil ik het bedrag van 120 euro terug. Gaat om 4 volwassenen en 2 kinderen. Ik zou dan naar Nador reizen en die ticket kost 150 euro. Ik heb 170 euro betaald omdat deze naar alhoceima zou gaan. Zie bijlage voor de tickets die al heel lang 150 naar Nador en 170 zijn naar al hoceima zijn.
Als ik dit bedrag terugkrijg dan ben ik tevreden.
Eigenlijk wilde ik helemaal niet meer gaan omdat het gewoon te moeilijk is met de kinderen en zo eenlange busreis

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nuhr in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuhr een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nuhr

Heeft op 13 augustus 2016 om 10:55 geantwoord