Klacht: vlekken van de pods

op 03 juni 2016 over Ariel in de categorie Schoonmaakproducten

Goedemorgen,

Ik gebruik Ariel pods omdat ik dacht dat dat het wassen nog eenvoudiger en fijner zou maken. Nu heb ik echter steeds vlekken in mijn kleding. Eerst dacht ik dat het toeval was en dat de pod misschien klem had gezeten en daardoor niet goed was opgelost. Helaas niet dus want het blijft gebeuren. Met mijn zoektocht op internet naar een mailadres kwam ik niet ver behalve als ik mijn facebookaccount zou linken en allerlei gegevens zou delen. Dat doe ik dus niet en het voelt ook erg berekenend en vervelend dat dit gevraagd word. Gelukkig kwam ik deze site tegen en ga er dus van uit dat op deze manier mijn klacht alsnog bij de fabrikant terecht komt.

Mirella Heinen

Ik ben tevreden als er een goede oplossing komt voor dit probleem zodat ik niet meer bang hoef te zijn voor vlekken en niet volledig opgeloste pods in mijn was. Verder zou ik graag willen dat je op een gewone manier een klacht in kunt dienen zonder dat je daarna in een mail bestand terecht komt. Ik geef dus ook GEEN toestemming voor het gebruik van mijn gegevens behalve voor het oplossen en beantwoorden van mijn klacht

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ariel

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ariel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirella38