Klacht: Vlek op de bekleding

[email protected] op 03 februari 2021 over Montel in de categorie Lederwaren

Er is een ingetrokken vlek op de bekleding

Als de vlek verwijderd is

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik weet niet war ik hier moet schrijven

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

1 jaar geleden - Beste heer / mevrouw de Jong, Wat vervelend om te horen. We willen u graag helpen maar ik krijg op de gegevens die u door heeft gegeven geen ordernummer gevonden in ons systeem. Vriendelijk verzoek ik u om uw ordernummer aan ons door te geven. Het ordernummer begint als het goed is met een D en dan is het een combinatie van 6 cijfers en/of letters. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Margo Molenaar - Montèl

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Ik heb geen ordernummer gekregen.

1 jaar geleden - Ik heb geen ordernummer gekregen

Bericht van Montel

1 jaar geleden - Beste heer / mevrouw de Jong, Dat is helaas geen nummer van ons. Bij welk filiaal heeft u uw bank aangekocht? Het kan zijn dat u bij een van onze franchise filialen gekocht heeft en die hebben hun eigen service in beheer. Wij hebben geen inzicht in hun administratie. Ik hoor het graag. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Margo Molenaar - Montèl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 19 februari 2021 om 09:46 geantwoord

Beste heer / mevrouw de Jong,

Tot op heden hebben we geen reactie van u mogen ontvangen omtrent het verzoek om aan ons door te geven in welk filiaal u uw bank aangekocht heeft. We gaan ervan uit dat u uw bank bij een van onze franchise filialen gekocht heeft. Bij deze sluiten we uw dossier.

Margo Molenaar - Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]