Klacht: Vlek op de bekleding

[email protected] op 03 februari 2021 over Montel in de categorie Lederwaren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is een ingetrokken vlek op de bekleding

Gewenste Oplossing:

Als de vlek verwijderd is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Ik weet niet war ik hier moet schrijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

Bericht van Montel

1 jaar geleden - Beste heer / mevrouw de Jong, Wat vervelend om te horen. We willen u graag helpen maar ik krijg op de gegevens die u door heeft gegeven geen ordernummer gevonden in ons systeem. Vriendelijk verzoek ik u om uw ordernummer aan ons door te geven. Het ordernummer begint als het goed is met een D en dan is het een combinatie van 6 cijfers en/of letters. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Margo Molenaar - Montèl

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Ik heb geen ordernummer gekregen.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

1 jaar geleden - Ik heb geen ordernummer gekregen

Bericht van Montel

1 jaar geleden - Beste heer / mevrouw de Jong, Dat is helaas geen nummer van ons. Bij welk filiaal heeft u uw bank aangekocht? Het kan zijn dat u bij een van onze franchise filialen gekocht heeft en die hebben hun eigen service in beheer. Wij hebben geen inzicht in hun administratie. Ik hoor het graag. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Margo Molenaar - Montèl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 19 februari 2021 om 09:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw de Jong,

Tot op heden hebben we geen reactie van u mogen ontvangen omtrent het verzoek om aan ons door te geven in welk filiaal u uw bank aangekocht heeft. We gaan ervan uit dat u uw bank bij een van onze franchise filialen gekocht heeft. Bij deze sluiten we uw dossier.

Met vriendelijke groet,

Margo Molenaar - Montèl

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]