Klacht: Visschotel

op 18 januari 2014 over visspecialist Mediterranee -Rotterdam in de categorie klachtmelden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb tijdens de feestdagen een visschotel besteld voor 8/10
personen. Bij thuiskomst konden er maar 5 personen van eten,
heel weinig vis voor veel geld dus. Dezelfde dag ben ik nog terug gegaan en heb heel duidelijk en netjes uitgelegd dat ik niet tevreden was met de visschotel.
Ik vroeg naar de bedrijfsleider/manager,die vertelde mij dat hij de duurste vissoorten had uitgekozen,dit zonder met mij te overleggen,waardoor ik weinig kreeg voor veel geld.
Nou kwamen er wel 2 a 3 verkopers bij staan en ik werd voor gek gezet met de woorden(het komt goed!)en nog meer onzin.
Achter mijn rug werden er klantonvriendelijke gebaren naar mij gemaakt. Ik heb toen duidelijk gemaakt nooit meer bij hun te zullen kopen.
Ik ben zeer ontevreden!!!

Gewenste Oplossing:

Excuses en een nieuwe visschotel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over visspecialist Mediterranee -Rotterdam

Alle klachten die gemeld zijn door Nou ja