Klacht: vieze galerij vloer,is niet schoon te maken .

op 10 september 2018 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

in ons flat hebben we open beton als vloer ,nu is hij zo vies de galerij, bij binnen komst bij lift dat je moet schamen als je bezoek krijg.Reinland gevraagd maar die zeggen het is niet schoon te krijgen .en dat klopt als je een beetje water mors dan heb je weer een vlek er bij .mijn idee is maak er antie slip tegel over heen dan kan je het ten minsten schoon houden.nu is hij vies en het stinkt ook nog. het lijk wel of het flat al 50 jaar oud is.

als er iets grondig aan gedaan wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vestia nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 13 september 2018 om 08:44 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor uw bericht via www.klacht.nl. Uw bericht is bij Vestia in goede orde ontvangen. Wij zullen aan de wijkbeheerder vragen of hij dit op wil nemen binnen de organisatie en u over de uitkomst wil informeren.

Nieuwe klachten kunt u in het vervolg melden via het contactformulier op onze eigen website

Heeft u nog vragen?
Bezoek www.vestia.nl. Daar vindt u informatie over verschillende onderwerpen. En regelt u zaken direct online. Liever iemand persoonlijk spreken? Belt u dan met 088 124 24 24.

Vestia

Heeft op 13 september 2018 om 11:31 geantwoord

zoek eens contact met de bewoner in plaats iets de doen via een mail.of wijkbeheerder want die kan daar ook niets mee.kom U is zelf overtuigen wat er aan de hand is.

Alle klachten die gemeld zijn door mevr. switser