Klacht: Vet vlekken trekken in tafelblad

op 30 juni 2016 over Profijtmeubel in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe eethoektafel zou geolied zijn, helaas trokken er vetvlekken in het hout. Dit was niet te reinigen. Tafel is terug naar fabrikant gestuurd, en zou worden behandeld, na zes weken maar even gebeld waar tafel bleef. Er werd mij verteld dat de lakken goed moesten drogen en dat dit tijd in beslag nam. Week later weer gebeld en wat bleek tafelblad was zoek geraakt bij leverancier!!! Nieuw blad werd gemaakt en zou 2 weken later binnenkomen bij Profijt Meubel Wolvega. Toen dit nieuwe tafelblad geleverd werd bleek dit zo krom als een hoepel te zijn, zowel in de lengte als in de breedte! Weer gebeld met serviceafd. Van Profijt Meubel. Er werd mij nu een tegoedbon aangeboden om een andere tafel uit te zoeken (op zich netjes maar ik WIL geen andere tafel) dus wordt er weer een nieuw blad besteld, ik weet niet hoelang dit nu weer gaat duren, ik wacht inmiddels al meer dan 6 maanden op mijn tafel en ben echt pisnijdig.

Ik ben tevreden wanneer ik binnen 14 dagen een nieuw recht tafelblad heb.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Profijtmeubel over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Profijtmeubel in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dienkew