Klacht: VESTIA reageert niet op reparatieverzoek

op 10 september 2018 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Wegens de bouw van hof van zuidwijk fase 4, is het straatwerk voor mijn deur gezakt. Inmiddels heb ik een aantal keren gebeld met vestia. Er wordt gezegd dat het probleem opgelost gaat worden, echter is er tot heden op geen enkele manier contact met mij opgenomen. Dat vind ik erg jammer. Ik ben ruim twee tot drie maanden bezig om dit probleem op te laten lossen.

Ik wil graag dat het straatwerk voor mijn deur opnieuw gelegd wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vestia nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 13 september 2018 om 09:03 geantwoord

Beste meneermevrouw,

Bedankt voor uw bericht via www.klacht.nl. Uw bericht is bij Vestia in goede orde ontvangen en we nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Nieuwe klachten kunt u in het vervolg melden via het contactformulier op onze eigen website:
https:www.vestia.nl!PageID2036contentcontentid1contentid2

Heeft u nog vragen?
Bezoek www.vestia.nl. Daar vindt u informatie over verschillende onderwerpen. En regelt u zaken direct online. Liever iemand persoonlijk spreken? Belt u dan met 088 124 24 24.

Vestia

Heeft op 14 september 2018 om 18:44 geantwoord

Ik zou binnen twee werkdagen gebeld worden, niemand die gebeld heeft. Dit is overigens erg herkenbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door erru_84_