Klacht: verzilveren van Libelle toegangskaarten

op 21 mei 2016 over Eventim in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4 kaarten besteld via de spoordeelwinkel.
De ns kaarten waren snel uitgeprint. Maar de vouchers met de codes , die via eventim.nl/ lzw-ns-woensdag lukken totaal niet. Gebeld naar 0900-3005000 ; deze kwam er niet uit. Ander nummer gekregen, waar ik geholpen werd. Maar na meer dan 20 minuten was alles nog niet opgelost.
Bij 3 kaarten lukte het na veel vragen bij andere collega’s. De laatste echter niet.
Ik moet maar terugbellen op maandag. Weer lange tijd zeker in de wacht staan. Graag wil ik hier vergoeding voor.
Dit is de eerste maar ook de laatste keer dat ik op deze manier kaarten bestel.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn gedane kosten vergoed krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Eventim in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door berrege60