Klacht: Verzendticket betaald niet gekregen en online inloggen is niet mogelijk

op 04 oktober 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hetzelfde als https://www.klacht.nl/onmogelijk-contact-leggen-met-kiala-inloggen-niet-mogelijk/ edoch ik heb eerst nog geprobeerd om via de website een verzendticket te regelen waarbij ik zou betalen in de winkel, maar daarbij liep ik een foutmelding aan op een veld dat niet op de pagina staat:
>>> Geef het e-mailadres op waar het bericht naar toe moet worden verzonden (UPS: 81307)

Daarna dus gekozen om online te betalen en dus via de Kiala site een verzending aangemaakt en betaald.
Waarna ik een bevestigingsmail dien te krijgen met een verzendlabel
voor het pakket. Geen mail!
Mailen of bellen kan blijkbaar niet met Kiala……nergens zijn gegevens
van hen te vinden waar ik terecht kan met mijn vraag.
Zoeken naar een mogelijkheid om in te loggen zodat ik via mijn persoonlijke site op My Kiala mijn handelingen kan controleren.
Ik kan alleen inloggen door een nieuwe verzending aan te maken, wat ik dus niet wil. Na lang zoeken kom ik op een inlogscherm waar na inloggen blijkt dat mijn gegevens niet bekend zijn. En dit zijn de zelfde inloggegevens waarmee in 5 min. eerder ben ingelogd om de verzending aan te maken.
Schiet mij maar lek.

Als ik een verzendticket via de e-mail ontvang of geld terug.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Reactie van de melder van de klacht akostelijk

2 maanden geleden - Nooit meer verstuur ik via Kiala een pakket. Het kunnen versturen van een pakket via Kiala heeft me meer dan 1,5 uur gekost. Ik stond eerst bij het punt om te versturen zonder verzendticket, daarna heb ik er meer dan een uur over gedaan om een verzendticket te maken. Omdat ik initieel koos voor 'Ter plaatse betalen' waarbij dus een verplicht veld edoch niet zichtbaar veld op de pagina een foutmelding gaf. Daarna gekozen voor 'Online betalen' en toen kreeg ik geen mail of internet pagina met een download link. Daarna kon ik niet inloggen via https://www.kiala.nl/benl/user maar uiteindelijk wel via Verzend een pakket - Mijn pakketten: https://kportal.kiala.com/kportal-1.0/shippers/shipments Waardeloze website.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door akostelijk