Klacht: Verzendkosten te hoog

op 27 juli 2018 over Fotocadeau.nl in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Hallo,
Had op VakantieVeilingen een veiling gewonnen, tuinposter 120×80.
5 euro veilingkosten en 10,95 verzendkosten, nu als je alles invoert met voucher, betaal je gewoon 14,95 verzendkosten.
Pure oplichting, want je kan alleen mailen, als je belt zeggen ze maak maar foto,s van de bestelling vanaf begin.
Verzendkosten staan gewoon op VakantieVeilingen.nl.
Ben al 3 dagen bezig met bestellen, krijg ik een mail, er staat een bestelling klaar.

Gek word ik ervan.

Gewoon opsturen voor de verzendkosten,
En wil mensen waarschuwen, want als je gewoon de volle pond betaal voor de tuinposter, 42,95 dan betaal je 9,95 verzendkosten,
Allemaal verschillende prijzen, en VakantieVeilingen luisterde er niet eens naar, gooit de haak erop.
Zal het tegen veilingmeester zeggen, daaag.

Nooit meer bestellen....

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fotocadeau.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fotocadeau.nl in behandeling genomen

Bericht van Fotocadeau.nl

3 maanden geleden - Beste J Heijveld, Bedankt voor uw bericht. Er zat inderdaad een fout in onze website waardoor een teveel aan verzendkosten gerekend werd. Ik weet niet met welke collega van mij u contact gehad heeft, want onze standaard oplossing voor dit probleem is om simpelweg eerst de bestelling te laten plaatsen, zodat wij daarna €4,95 kunnen terugstorten. Indien u de bestelling nog geplaatst heeft en dit niet opgelost is ontvangen wij graag het betreffende ordernummer, zodat wij dit alsnog kunnen rechtzetten. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Gertjan | Klantenservice FotoCadeau.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fotocadeau.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 08 september 2018 om 13:35 geantwoord

Nou, ben een maand bezig geweest met klacht, doordat gezeur is mijn andere bon van VakantieVeilingen verlopen, canvas op linnen.
Op mijn tuinposter zitten ook geen ophanghaken, slechte service.
Al ik nog gebruik kan maken van de poster, vind ik dit redelijk, en is het probleem opgelost.
Heb ook nog een mok van een andere aanbieder, heb ik ook laten verlopen door dit gezeur.

Bericht van Fotocadeau.nl

3 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Als ik het goed begrijp heeft u inmiddels wel een tuinposter ontvangen, maar zonder ringen en met een teveel aan verzendkosten? Hiervoor kunnen wij uiteraard een oplossing zoeken, we ontvangen hierover graag een bevestiging of correctie. Daarnaast ontvangen wij graag de vouchercode voor een foto op canvas, wij kunnen dan kijken of het nog mogelijk is deze te verlengen. Betreffende de mok, gaat dit om een foto op Magic Mok via FotoCadeau? Indien dit het geval is ontvangen wij ook hiervan graag de betreffende vouchercode. U mag deze gegevens per mail toesturen naar klantenservice@fotocadeau.nl t.a.v. Gertjan en onder vermelding van referentienummer 727668. Ik zie uw mail graag verschijnen! Met vriendelijke groet, Gertjan | Klantenservice FotoCadeau.nl

Alle klachten die gemeld zijn door J heijveld