Klacht: Verzending was kwijt

op 02 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had een bestelling bij horren.com een plisse deur besteld. Geen probleem daar hun hebben mijn super geholpen. Maar bij toen de deur bij dynalogics is gekomen. Zijn ze hem kwijt geraakt. En konde ze niet houde aan de afgesproken datum Nu heb ik voor 31,76 euro gebeld naar hun om er achter te komen wat er aan de hand is.

Heb ook een email gekregen om een nieuwe afspraak te maken dat ze hem kunnen bezorgen. Maar de site deed het niet dus moest opnieuw bellen om een afspraak te maken. Na 20 minuten in de wacht te staan krijg ik te horen dat ze zelf de afspraak maar hebben gemaakt. Waar ik 2 uur later pas een email voor kreeg.

Heb daarvoor ook een klacht in gedient op de site. En krijg wel een mail dat ze mijn klacht hebben. Ontvangen. Maar moet wel 2 weken wachten op een schiftelijke antwoord.
Met andere woorden dan is mijn klacht nog niet verholpen.

En de mensen die je aan de telefoon krijg na elke keer 20 minuten wachten. Zijn vrij ongeintreseert in de klachten en willen daarvoor ook geen begrip hebben voor de zaak

Ik hoop dat het in de toekomst beter zal gaan maar ik zal nog wel paar keer nadenken om iets te bestellen wat via hun geleverd moet worden

Ik ben pas tevrede als ik mijn plisse deur op de nu staande datum met het geld van de telefoon kosten

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 17:03 geantwoord

Geachte heer Van loon,

Ervan uitgaande u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Fvanloon