Klacht: Verzekering zou alles gratis zijn bij indienen schade behalve diefstal

op 16 juli 2012 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb contractverlenging gedaan in mei en verzekering erbij genomen,
Heb gevraagd aan de verkoper of alles gratis zou zijn indien ik schade zou hebben.
Dit was het geval, behalve bij diefstal, dan moesten er ook sporen tot braak zijn.
Hij had zelf zijn toestel naar de verzekering gebracht want de nieuwe 4S had glas aan de buitenkant en dat ging snel stuk, dan kreeg ik hem gratis terug.
Nu ben ik een paar weken geleden gevallen en mijn toestel viel ook. Glas stuk.
Ter reparatie aangeboden en nu ineens moet ik 40 euro eigen risico betalen.
Heb de bezorger retour gestuurd, want ik ga geen 40 euro betalen. De bezorger zei dat ik tmobile moest bellen.
Dat gedaan. Zij sturen me naar Pro Assists. Zij zeggen weer dat het in de voorwaarden staat dat ik bij valschade e.d. zelf eigen risico moet betalen.
Ik moest tmobile bellen,,want de verkoper had het mij beloofd dat ook valschade gratis zou zijn, de verzekering was alleen wat duurder dan mijn eerdere verzekering van miijn oude telefoon.
Weer tmobile gebeld. Ze konden niks doen, ik moest maar naar de winkel gaan en met de verkoper spreken,
Ik werk fulltime en niet in de stad waar ik woon en het toestel aangeschaft heb. Ik kan niet langs de winkel en zij kon ook geen contact met de opnemen en hun telefonisch bereiken kon ook niet.
Mij kon ze ook niet helpen.
Ik moest maar op deze manier een klacht indienen, want dat ging ook al niet via tmobile….. Dus bij deze. De naam van de laatste tmobile agent heb ik genoteerd.
De 40(!) euro ga ik niet betalen in ieder geval. Het toestel was in orde, alleen het glas was stuk. Had ik geweten dat ik moest betalen, had ik hem nooit ter reparatie aangeboden. Pro assist had niks gezegd voor ik hem aanbood ter reparate en door de verkoper was mij ook wat anders beloofd. Dan ga ik niet nog eens de voorwaarden doorlezen natuurlijk. Vooral omdat de verkoper hetzelfde probleem heeft….

40 euro credit of dat men dat aan pro assist betaalt, ik heb dat geld helemaal ook niet...

Alle klachten die gemeld zijn door Biekjeuh