Klacht: Verwijdering Nescafe espresso original uit assortiment

Sir Basil op 15 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De Nescafe espresso original sticks waren voor ons de enige drinkbare instantkoffie, want smaakten naar echte espresso koffie. We kochten ze met mandladingen tegelijk. Dat tijdperk is over. In de schappen van alle supermarkten (en ik heb er een paar afgezocht) is in de plaats daarvan verschenen Azera espresso en espresso intenso. Intenso of niet, het smaakt naar niks, slap en zuur naar slechte filterkoffie. Er zit ook iets in wat bij een enkeling allergie-aanvallen veroorzaakt. Misschien moeten we maar over op de Douwe Egberts espresso sticks die in de schappen zijn verschenen. Die moeten we nog proberen.

Originele Nescafe espresso sticks weer terug in de schappen.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

Bericht van Nestlé

5 jaren geleden - Beste Dirk, Goed dat je ons je mening laat weten over ons nieuwe product NESCAFÉ Azera. We vinden het natuurlijk wel erg jammer dat je dit product minder lekker vindt dat onze vorige NESCAFÉ Espresso variant. We gaan onze NESCAFÉ productmanager hierover informeren. Heb je ook onze nieuwe NESCAFÉ Gold crema al eens uitgeprobeerd? Met vriendelijke groeten, Caroline

Reactie van de melder van de klacht

5 jaren geleden - Ja, Gold variant geprobeerd. Gewone oploskoffie, nogal waterig en bepaald geen espresso. Waarom een goed product vervangen met iets van mindere kwaliteit? Affijn, nu maar DE espresso sticks. Niet zo lekker als de Nescafe original maar beter dan Azera/intenso.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 10:19 geantwoord

Beste Dirk,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door