Klacht: Verwijdering Espresso oploskoffie uit assortiment

op 28 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik wil me aansluiten bij de klachten van andere gebruikers – ik begrijp eerlijk gezegd niet wat de reden is van die verwijdering .. het waren net die potten oploskoffie die eerst uit de rekken waren en steeds moesten bijgevuld worden (toch in mijn buurtsupermarkt …). Kan u mij één reden geven waarom dit product uit assortiment genomen is ?
Dit was nu eens oploskoffie die als ‘echte’ koffie smaakte.
Echt zeer jammer, te meer daar ik uit reacties van andere gebruikers lees dat wat als vervanging aangeprezen wordt zeker niet hetzelfde effect heeft…
Verwijdering uit assortiment : zeer bizarre verkoopsstragegie !!
Graag toch bericht.

Wanneer het product opnieuw in assortiment komt

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 10 april 2018 om 14:47 geantwoord

Beste Josee,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door Josee Van Bulck