Klacht: Verwijdering Espresso oploskoffie uit assortiment

op 28 december 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil me aansluiten bij de klachten van andere gebruikers – ik begrijp eerlijk gezegd niet wat de reden is van die verwijdering .. het waren net die potten oploskoffie die eerst uit de rekken waren en steeds moesten bijgevuld worden (toch in mijn buurtsupermarkt …). Kan u mij één reden geven waarom dit product uit assortiment genomen is ?
Dit was nu eens oploskoffie die als ‘echte’ koffie smaakte.
Echt zeer jammer, te meer daar ik uit reacties van andere gebruikers lees dat wat als vervanging aangeprezen wordt zeker niet hetzelfde effect heeft…
Verwijdering uit assortiment : zeer bizarre verkoopsstragegie !!
Graag toch bericht.

Gewenste Oplossing:

Wanneer het product opnieuw in assortiment komt

Alle klachten die gemeld zijn door Josee Van Bulck