Klacht: Verwijderen van Nescafe espresso uit het assortiment

op 10 oktober 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Gisteren was mijn laatste pakje Nescafe Espresso original op en moest ik overstappen op de nieuwe espresso Azera. In het kort, ondrinkbaar!

Dit product lijkt op geen enkele manier op de oude , uitstekende, espresso die ik al zo’n 20 jaar dronk. De “koffie” is slap, met een vieze nasmaak en drab op de bodem.

Ik vind het onbegrijpelijk dat de oude espresso uit het assortiment is genomen met dit , sorry ik kan het niet anders noemen, wanproduct, als vervanger.

Voor mij betekent dit een afscheid van Nescafe.

Herintroduktie van de oude Nescafé Espresso, iets anders is niet acceptable!

Bericht van Nestlé

9 maanden geleden - Beste Ron, Omdat we nieuwsgierig zijn naar de mening van onze consumenten over de smaak van de NESCAFÉ Azera vinden we het fijn dat je jouw mening met ons deelt. Natuurlijk vinden we het erg jammer dat dit product niet aan je verwachtingen voldoet. We zullen jouw reactie onder de aandacht brengen van onze NESCAFÉ productmanager. Met vriendelijke groeten, Caroline

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 april 2018 om 11:05 geantwoord

Beste Ron,

Wat leuk om te horen dat jij enthousiast bent over de NESCAFÉ Espresso. We hebben naar je geluisterd, goed nagedacht en het product weer terug gebracht op de markt.

Vanaf maandag 19 februari zijn onze NESCAFÉ Espresso sticks weer verkrijgbaar bij Albert Heijn en Jumbo, daarna zullen andere supermarkten volgen. De glazen potten komen ook terug in het assortiment. Helaas hebben wij hier nog geen verkoopdatum van.

Contact
Heb je nog andere vragen of wil je contact Mail ons dan gerust. Je kunt ook bellen of een bericht sturen via de Nescafé-Facebookpagina. Wij helpen je graag.

Melissa

Alle klachten die gemeld zijn door ron jansen