Klacht: verwarrende informatie

op 14 juli 2012 over Trouw in de categorie Kranten - Landelijk

Terug van vier weken vakantie alle delen van werelderfgoed verzamelt en in eigen verzamelmap gedaan. Bij het doorlopen van het register zag ik dat het bonusdeel ontbrak. Bij onderzoek blijkt dit deel te zijn ondergebracht in de verzamelmap van Trouw. De verzamelmap is echter uitverkocht.!
Het feit dat het bonusdeel is de verzamelmap te verkrijgen was in m.i. niet goed gecommuniceerd. Nu ontbreekt het laatste deel van deze unieke verzameling.
Ik zag via internet dat meerder lezers hierover klaagden.

Het zou Trouw sieren als zij haar trouwe lezers het bonusdeel via een zaterdageditie alsnog aanbiedt (zonder de verzamelmap).

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Trouw in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Trouw een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Trouw

Heeft op 16 juli 2012 om 08:58 geantwoord

Het bonus deel met Nederland en België is in principe alleen voor nieuwe abonnees met een actieabonnement.
Helaas is de paginanummering verkeerd gegaan. De overgang van deel tien naar het bonusdeel klopt niet. Er missen geen pagina's.
De verzamelmap is helaas niet meer voorradig, evenals het bonusdeel. Het spijt ons dat wij u geen bonusdeel kunnen toesturen.
Mvg, Webcare Trouw

Alle klachten die gemeld zijn door jurrenoah06