Klacht: Vervuiling in CocaCola Zero blikje

op 26 augustus 2016 over Coca-Cola in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mijn dochter pakt een cola zero blikje uit koelkast en spuugt meteen uit in wasbak en zegt zat een stukje in… was een stukje soort smurrie van 1cm groot met een vlerk eraan.. blikje helemaal leeggegoten en zaten nog wat donkere stukken in. Heb foto van gemaakt maar weet niet waar ik het kan melden en kwam hier terecht.

Als bekend word bij CocaCola en ik hoor wat het is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Coca-Cola

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Coca-Cola nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Meijden27

1 jaar geleden - Ok super bedankt... dacht zal eens kijken hoe het ermee staat.. ook nog geen mailtje gehad van Coca-Cola

Reactie van de melder van de klacht Meijden27

1 jaar geleden - Net telefoontje gehad van Coca-Cola en erover gesproken.. geen problemen daar gehad in de productie en verders ook geen andere meldingen gehad.. ik had zelf iets beter moeten doen met blikje bewaren enzo voor onderzoek maar is les voor de volgende keer (hoop natuurlijk van niet) Verders goed afgehandeld door de medewerkster aan de telefoon dus top van Coca-Cola :) Ik ben weer tevreden nu vertrouwen terug krijgen..

Alle klachten die gemeld zijn door Meijden27