Klacht: Vervoerder die niet doet wat ze moet doen

op 03 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nieuwe wasmachine geleverd. Plaatsing en aansluiting gehaast. Vervolgens kon de oude wasmachine niet worden meegenomen terwijl dat wel de afspraak met Cool Blue was. Er was gen plaats in de auto. Hoe kan dat nou als je net een nieuwe wasmachine eruit hebt gehaald. Maar het bleek teveel geschuif te zijn bij de volgende leveringen.
3 dagen en 3 afhaal afspraken met Dynalogic verder was de oude wasmachine nog niet opgehaald. De door hun gemaakte afhaalafspraak wordt elke keer weer geannuleerd. Een waardeloze onderneming.

Gewenste Oplossing:

Inmiddels is de hele koop ontbonden en is het nu wachten op het afhalen van de nieuwe wasmachine. Daarna wordt een andere verkoper gezocht die niet gebruik maakt van Dynalogic als vervoerder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 17:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Bellemo,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 17 juli 2017 om 19:04 geantwoord

Gaat mij intussen niet meer om de oplossing. De geleverde apparatuur is weer opgehaald. Mijn dochter heeft nu een wasmachine gekocht bij Mediamarkt. Hier wel een prima service qua levering en aansluiting, in tegenstelling tot Dynalogic. Overigens een belachelijk late reactie van Dynalogic.
Kortom probleem is verholpen. Dit laat onverlet dat wij nooit meer ergens een bestelling zullen dan als Dynalogic vervolgens de vervoerder is.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Bellemo