Klacht: Vervoer van P4 naar vertrekhal en omgekeerd met een invalide en twee koffers

op 30 juni 2017 over Eindhoven Airport in de categorie Luchthavens

Op 14-06-2017 stond ik zeer vroeg in de ochtend in P4 met mijn minder mobiele vrouw en twee koffers in P4. Kiss en ride bleek afgesloten, dus ik kon haar niet afzetten dichtbij de vertrekhal. Samen naar de vertrekhal gestrompeld en zij heeft van dit avontuur enkele dagen last gehad. In de vertrekhal was wel hulp en ook het personeel van Transavia bleek zeer behulpzaam.
Op 28-06-2017 laat in de avond weer terug op de luchthaven bleek Kiss en ride nog steeds onbereikbaar. Hoewel we prima vanuit het vliegtuig werden begeleid sta je dan toch plotseling met een rolstoel, twee koffers en een karretje voor de koffers voor de onaangename taak de reis te aanvaarden naar P4. In goede doen is dit een peuleschil maar niet in de situatie waar ik me in bevond. Ik begrijp dat u niet verantwoordelijk bent voor de afsluiting van de Kiss en ride, voor minder valide mensen kan u echter in de huidige situatie veel verbeteren. Op Faro airport was er bijvoorbeeld wel personeel behulpzaam en brachten zij ons naar de auto verhuurder. Hopelijk voor u is de nare situatie rond de vertrekhal snel weer normaal. Tot aan die tijd dient u extra aandacht te geven aan minder valide reizigers.

Als er tijdelijk een systeem is om de voorgaande situatie te verhelpen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Eindhoven Airport

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Eindhoven Airport nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hillegon