Klacht: vervelende overlast

op 20 september 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

edr benadert mij met een vordering van een verzekering maatschappij. na de eerste vraag om een openstaande vordering te voldoen, heb ik uitvoerig gereageerd middels email en telefonisch dat ik niet wist waar deze vordering vandaan kwam. aangegeven dat ik nooit een verzekering bij dit bedrijf aangevraagd had. en dus niet snapte hoe mijn naam aan een vordering gekoppeld kon zijn. heb het vermoeden uitgesproken dat wellicht iemand opzettelijk via internet een dergelijk product had aangevraagd op mijn naam.

De toon van het gesprek werd meteen onvriendelijk, ik vertelde onzin en moest de nota per direct voldoen.
Vervolgens werd ik telefonisch lastig gevallen en werden er dreigende emails verzonden.

Mijn reactie werd niet serieus genomen en er werd letterlijk gezegd dat ik iemand anders die onzin maar moest verkopen.

Ik vind dit absoluut niet kunnen, wat mij betreft laat men de zaak maar voorkomen. ik betaal niets waar ik geen weet van heb.

men gaat kennelijk niet met de tijd mee en vergeet dat het wel heel makkelijk is om met behulp van wat gegevens allerhande zaken op een ander zijn naam te regelen middels de anonimiteit van het internet.

ik wil dat mijn gegevens uit de administratie van dit bedrijf gewist worden en men mij een fatsoenlijk excuus geeft op papier!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 07 november 2017 om 14:13 geantwoord

Klager geeft aan nooit een verzekering bij onze opdrachtgever te hebben aangevraagd en heeft het vermoeden uitgesproken dat er sprake zou zijn van fraude. Volgens klager zou de politie hier onderzoek naar doen. Wij hebben klager gevraagd ons een kopie van de aangifte van identiteitsfraude bij de politie te doen toekomen, zodat wij hierover in overleg kunnen treden met onze opdrachtgever.

Alle klachten die gemeld zijn door lensen6415