Klacht: vervelende overlast

op 20 september 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

edr benadert mij met een vordering van een verzekering maatschappij. na de eerste vraag om een openstaande vordering te voldoen, heb ik uitvoerig gereageerd middels email en telefonisch dat ik niet wist waar deze vordering vandaan kwam. aangegeven dat ik nooit een verzekering bij dit bedrijf aangevraagd had. en dus niet snapte hoe mijn naam aan een vordering gekoppeld kon zijn. heb het vermoeden uitgesproken dat wellicht iemand opzettelijk via internet een dergelijk product had aangevraagd op mijn naam.

De toon van het gesprek werd meteen onvriendelijk, ik vertelde onzin en moest de nota per direct voldoen.
Vervolgens werd ik telefonisch lastig gevallen en werden er dreigende emails verzonden.

Mijn reactie werd niet serieus genomen en er werd letterlijk gezegd dat ik iemand anders die onzin maar moest verkopen.

Ik vind dit absoluut niet kunnen, wat mij betreft laat men de zaak maar voorkomen. ik betaal niets waar ik geen weet van heb.

men gaat kennelijk niet met de tijd mee en vergeet dat het wel heel makkelijk is om met behulp van wat gegevens allerhande zaken op een ander zijn naam te regelen middels de anonimiteit van het internet.

ik wil dat mijn gegevens uit de administratie van dit bedrijf gewist worden en men mij een fatsoenlijk excuus geeft op papier!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door lensen6415