Klacht: Vertragingen

op 28 december 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou tusseb 14:00 en 18:00 mijn bestelling worden afgeleverd. De koerier is niet te volgen doordat zijn tablet niet synchroniseert met hef systeem. Na gebeld te hebben om 18:30 werd mij verteld dat mijn bestelling binnen 1.5uur zou worden geleverd. Nu is het 20:30 en mijn bestelling is er nog niet. Na weer gebeld te hebben, werd mij verteld dat het weer binnen 1.5uur zou komen. De koerier is bij stop 12 en ik ben stop 18. De reden van vertraging: de drukte doordat de feestdagen net zijn geweest.

Een compensering na zo lang wachten zonder enig duidelijkheid.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 29 december 2017 om 15:26 geantwoord

Geachte mevrouw Koendjbiharie,

Bedankt voor uw bericht.

Wij betreuren het dat u een vervelende ervaring met ons hebt gehad. Onze welgemeende excuses hiervoor! Normaal worden klanten ervan op de hoogte gebracht, wanneer een levering niet is door kunnen gaan. Aangezien dit niet is gebeurd zullen wij dit doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat dit voorkomen kan worden. Wij zien dat er een nieuwe aflevering staat ingepland voor vandaag. We gaan ervan uit dat het dit keer in orde gaat komen.
Helaas kunnen wij uw verzoek tot compensatie niet honoreren.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Feevanhal